How to lighten you hair naturally| PS Kate



EN: I always love my highlights! I just feel like they give great definition to your hair! But during summer I don't want to put any chemicals to my hair and completely destroy it. Buuut luckily for me (and you!), I found an amazing natural way to lighten your hair with no bleach! Well you have to know from now that the results won't be the same as if you did it in a salon, since the colour will be more subtle, and of course it will help if you don't have dark hair to begin with (sorry about that!!).


Aaaanyway let's get on with this post! For me the best way to get natural lighter hair is using chamomile. Just add some chamomile tea to a spray bottle ( you can also squeeze half a lemon inside, but be carefully because the lemon will dry out your hair!!). Then spray it on your hair and don't wash it off!!!!! I did this trick and I noticed such a difference only from the first use, and believe me the true results start to show after a week. Well now I also have to tell you that I did this trick at the beach, so the sun will help with the outcome. I believe all these natural-techniques require some sun-bathing, otherwise I don't think they are going to work. But if you do plan on going to the beach, then take this little concoction with you and apply several times on your hair. Not only will you notice a difference to the tone of your hair, but it will also make it super smooth and shiny after you wash them! Trust me and try it out for your self! 


GR: Γεια σας γεια σας!!! Λοιπόν σήμερα σας έχω ένα λίιιιγο διαφορετικό, αλλά πιστεύω πολύ ενδιαφέρον post. Είμαι σίγουρη ότι όπως και εγώ, έτσι και σε πολλούς από εσάς σας αρέσουν τοι ξανθές ανταύγιες στα μαλλιά. Εγώ τις λατρεύω, όμως ειδικά το καλοκαίρι δεν θέλω να ταλαιπωρώ τα μαλλιά μου με χημικά, μιας και η έκθεση στον ήλιο τα βλάπτει ήδη. Αλλάααα βρήκα έναν τέλειο, φυσικό τρόπο να ανοίξετε τα μαλλιά σας χωρίς να τα καταστρέψετε! Εδώ πρέπει ωστόσο να επισημάνω ότι τα αποτελέσματα δεν θα είναι τα ίδια με το αν τα βάφατε και η αλήθεια είναι ότι το κόλπο αυτό θα λειτουργήσει αν έχετε ήδη πιο ανοιχτά μαλλιά εξ αρχής! 

Πάμε όμως να δούμε γιατί σας μιλάω τέλος πάντων τόση ώρα!!! Λοιπόν ο τρόπος που ανακάλυψα είναι με χαμομήλι! Απλά φτιάξτε λίγο χαμομήλι,  βάλτε το σε ένα μπουκαλάκι με νερό και ψεκάστε στα μαλλιά σας χωρίς να ξεβγάλετε! (Μπορείτε να προσθέσετε και λίγο λεμόνι, αλλά προσοχή, το λεμόνι θα ξηράνει λίγο τα μαλλιά!!) Εγώ αυτή τη τεχνική την έκανα στην παραλία, γιατί ο ήλιος βοηθάει πολύ στο αποτέλεσμα! Οπότε και εσείς μπορείτε να κάνετε το ίδιο! Ή αν πρόκειται να περάσετε τη μέρα σας έξω μπορείτε να πάρετε αυτό το θαυματουργό μειγματάκι μαζί σας και να ψεκάσετε κάποιες φορές μέσα στην ημέρα. Τα πιο έντονα αποτελέσματα θα φανούν μετά από μία εβδομάδα, αλλά από την πρώτη χρήση θα παρατηρήσετε ότι τα μαλλιά σας θα πάρουν έναν πιο γλυκό τόνο!! Επίσης μόλις λουστείτε θα παρατηρήσετε ότι τα μαλλιά σας θα είναι πολύ πιο μαλακά και λαμπερά! Οπότε είναι δύο σε ένα το κόλπο αυτό! Σίγουρα να το δοκιμάσετε και να μου πείτε τη γνώμη σας!! Φιλιά πολλά!!

1 comment

  1. Πολύ καλό κόλπο αν και είμαι σίγουρη οτι σε μένα δεν θα έπιανε :(

    ReplyDelete