How to achieve the Boho Festival look| Summer 2017| PS Kate




EN: I have to be honest, when it comes to fashion I am nooooo expert. My style is really (like really) simple, so I usually go for denim a and white T-shirt. But this summer I wanted to spice things up. I mean it is summer, the weather is beautiful ( when it is not boiling hot xoxo),the skin gets darker, hair gets messier, so I really want to get out of my comfort zone. I decided to show you my own version of a boho-festival look. I know it is not something extraordinary, but, but leeeet me finish and don't click out! I am sure most of you are like me. Don't bother with putting too much effort in their outfit, then this post is for you (however if you do have the confidence to do something extra, then bravooo, I'm jealous xoxo). I went for a highwaisted mommy jeans shorts, my all time favourite from ZARA! I added a really simple black T shirt (says boring Katerina) to make some contrast to the outfit, and of course I completed the look with this amaaazing kimono from Attrattivo. I believe a nice kimono makes all the difference, and transforms a boring look, to a truly boho inspired outfit. I opted for silver accessories for a more boho vibe, and then that's it! What do you think? See some more photos down bellow!




GR: Λοιπόν θα το ομολογήσω, όταν μιλάμε για μόδα δεν είμαι και ο ειδικός. Το στυλ μου είναι πολύ (αλλά πολύ) απλό και συνήθως καταλήγω να φοράω ένα τζιν, με ένα λευκό μπλουζάκι. Αλλά σκέφτηκα μιας και το καλοκαίρι είναι εδώ, και μιας και έχω πάρει ένα υποτυπώδες-μαύρισμα, να ξεφύγω λίγο από τα βαρετά μου ντυσίματα. Οπότε αποφάσισα να σας δείξω την δική μου έκδοση του boho-festival look, που βλέπουμε παντού στα social media αυτό το καιρό. Ξέρω ότι δεν είναι κάποια υπερπαραγωγή, αλλά, αλλάααα μισό λεπτό να τελειώσωω μην κάνεις click out! Πόσοι από εμάς θα φορούσαν κάτι extraordinary ακόμα και σε ένα φεστιβάλ? (αν βέβαια έχεις την αυτοπεποίθηση τότε πραγματικά μπράβο, σε ζηλεύω!) Οπότε προτίμησα κάτι απλό αλλά πιο εκκεντρικό. Αν είστε σαν και εμένα, αυτό το ποστ είναι για εσάς! Όσον αφορά το ντύσιμο τώρα! Προτίμησα ψηλόμεσα-mommy shorts από τα ZARA, τα οποία φέτος το καλοκαίρι είναι τα αγαπημένα μου! Από επάνω έβαλα ένα απλό μαύρο μπλουζάκι (μιλάει η βαρετή Κατερίνα χοχο) αλλάααα τελείωσα το outfit με ένα υπέροχο boho κιμονό από Attrattivo, το οποίο δίνει όλο το ύφος στο ντύσιμο. Επίσης προτίμησα ασημένια αξεσουάρ, για μία πιο boho διάθεση, και είμαι έτοιμηηη! Τι λέτε? Σας άρεσε??

















6 comments

  1. Σου πάει απίστευτα αυτό το σύνολο κοριτσάκι μου! Τέλειο το κιμονό το αγάπησα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ιωάννα μου σε ευχαριστώ πολύ! <3

      Delete
  2. Υπέροχο look Κατερίνα μου :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. κοριτσάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!

      Delete