Stripes and Culottes| OOTD


EN: Hellooooo beutiful people, we are back with a second post in one week ( whattt?!?!?), yes I know! Soooo since it is this time of the year when we bring out our lighter clothes, I thought I'd be perfect to show you my favourite outfit for this season. I personally looooove culottes for Spring and summer, and this year I've been also loving stripes and red! So all thre came together when I saw those amaaaazing striped culottes from ZARA! The culottes them selves are quite a statement, so I chose the rest of the outfit to be very simple. But I thought that since there are some red thin stripes in the culottes, I would pair them with my all time faourite red purse, from ZARA again! Lets see some photosssss!

GR: Γειαααα σας γεια σας!! Είμαστε πίσω με δεύτερο άρθρο μέσα στον εβδομάδα ( what?!?!?) ναι ναι κι όμως φίλοι μου! Μιας και ο καιρός έχει ζεστάνει αρκετά και έχουμε όλοι βγάλει λίγο πολύ τα καλοκαιρινά μας ρούχα, σκέφτηκα να σεις δείξω το αγαπημένο μου outfit για το καιρό αυτό, που δεν είναι είναι άλλο από τις αγαπημένες μου Culottes. Επίσης φέτος έχω πάθει εμμονή με τις ρίγες και το κόκκινο χρώμα, οπότε τα τρία συνδυάστηκαν τέλεια όταν είδα αυτή την υπέροχη ημίκοντη παντελόνα από το ZARA! Επειδή η ίδια είναι ένα ένα κομμάτι που ξεχωρίζει από μόνο του, το υπόλοιπο ντύσιμο το κράτησα αρκετά απλό! Όμως δεν μπόρεσα αν μην προσθέσω την αγαπημένη μου κόκκινη τσάντα πάλι από τα ZARA, διότι πίστευα ότι ταιριάζει τέλεια με την διακριτική κόκκινη ρίγα της παντελόνας!







Post a Comment