Goodbye 2016| Hello 2017



EN: 2016 for me was a very interesting year. It was the year I decided to create my own blog and share my thoughts about beauty, fashion, lifestyle and other things that I love! It has been an amazing experience and I have met many incredible people within this community. So as the year comes to its end, I though I would make a round up of all my favourite posts from 2016 and my favourite moments as well! So enjoy!

GR: Το 2016 ήταν σίγουρα μία πολύ ενδιαφέρουσα χρονιά για εμένα. Ήταν η χρονιά που αποφάσισα να ξεκινήσω το δικό μου blog από το μηδέν. Ήθελε πολύ προσπάθεια και δουλεία, αλλά μπορώ να πω με σιγουριά ότι ήταν μία από τις καλύτερες αποφάσεις που έχω πάρει ποτέ. Μιας και είμαστε έτοιμοι να αποχαιρετήσουμε το 2016 και να υποδεχτούμε τον νέο χρόνο, σκέφτηκα σαν τελευταίο άρθρο για φέτος, να σας δείξω τα αγαπημένα μου άρθρα και μερικές στιγμές που ξεχώρισαν για εμένα τη χρονιά αυτή.


 1. First hair post for Spring hairstyle: here
     gr: Πρώτο άρθρο με χτενίσματα για την άνοιξη: εδώ


2. So happy I could finally talk about one of my all time favourite Greek brands, Fresh Line: post here.
    gr: Ήμουν πολύ ενθουσιασμένη που μπορούσα επιτέλους να σας μιλήσω για μία από τις αγαπημένες μου Ελληνικές Εταιρείες, την Fresh Line: εδώ


 3. That one time that I swatched my favourite products from Kiko Cosmetics: here
      gr: Εκείνη την ημέρα που δοκίμασα στα χείλη μου όλα τα αγαπημένα μου κραγιόν από Kiko: εδώ



 4. First baking video, with my favourite Chocolate Cookies, Inspired by Tanya Burr: here  
     gr: Πρώτο άρθρο με μαγειρική, φτιάχνοντας τα αγαπημένα μου σοκολατένια μπισκότα, εμπνευσμένα από την Tanya Burr: εδώ


 5. DIY bath bombs, because we all love a nice spa day at home: here
     gr: Χειροποίητες μπάλες αρωματοθεραπείας, για στιγμές χαλάρωσης στο σπίτι: εδώ


6. First ever ( and actually the only one) outfit post, which went down amazing and I had great feedback, so definitely will be posting more of those in the next year: here
   gr: Το πρώτο (και μοναδικό) outfit post, το οποίο λατρέψατε, καθώς είχε μεγάλη ανταπόκριση σε όλα μου τα social media οπότε είναι κάτι που ίσως κάνω πιο συχνά την καινούρια χρονιά: εδώ


 7. First time for everything, so it was time I uploaded my very first make up look. It was a summer- bronze make up: here
    gr: Πρώτη φορά που ανέβασα και το πρώτο μου make up look. Ήταν ένα καλοκαιρινό μπρονζέ μακιγιάζ: εδώ


 8. My trip to Warsaw- Krakow and Auschwitz was the highlight of my year, in this post you can find many information about he city, and which places to visit if you go there: here (for Warsaw) and here (for Krakow- Auschwitz)
    gr: Το ταξίδι μου στην Βαρσοβία- Κρακοβία- Άουσβιτς ήταν σίγουρα μία από τις πιο σημαντικές στιγμές της χρονιάς. Μπορείς να βρεις στα αντίστοιχα άρθρα πολλές πληροφορίες για τις πόλεις αν θέλεις να τις επισκεφτείς: εδώ (για Βαρσοβία) και εδώ (για Κρακοβία- Άουσβιτς)










 9. Glowy Make up tutorial for the summer, was one of my faves: here
     gr: Λαμπερό και ανάλαφρο μακιγιάζ για το καλοκαίρι: εδώ


 10. Moving in to my favourite season: Autumn, with my Early Autumn thoughts post: here
       gr: Περνώντας στο Φθινόπωρο, με ένα άρθρο με τίτλο Early Autumn thoughts: εδώ



 11. Top 5 product under 5 was one of the most successful posts: here
       gr: 5 προϊόντα κάτω των 5 ευρώ, ένα άρθρο που λατρέψατε και έπρεπε να αναφέρω: εδώ


12. Skin care favourites, which are still my top picks: here
      gr: Αγαπημένα προϊόντα περιποίησης, τα οποία είναι ακόμα νούμερο ένα στην προτίμηση: εδώ


 13. Autumn beauty favourites: here
       gr: Αγαπημένα Φθινοπωρινά καλλυντικά: εδώ



 14. First colourpop order with swatches, which was soooo ecxiting: here!
       gr: Ναιιιιι πρώτη παραγγελία από Colourpop με swatches: εδώ


15. Autumn make up tutorial , featuring my favourite, Tartelette in bloom eyeshadow palette: here
      gr: Φθινοπωρινό Μακιγιάζ, χρησιμοποιώντας την αγαπημένη μου Tartelette in bloom παλέτα σκιών: εδώ


 16. How to Style jewelery in Winter, wearing all handmade jewelery by me friend Eleni: here
       gr: Πώς να φορέσετε κοσμήματα τον χειμώνα, με χειροποίητες δημιουργίες από την φίλη μου Ελένη, εδώ


 17. Another highlight of the year, was my first ever youtube video! I was sooo excited for this moment, since this is a big step and a risky one. But Since I love everything creative I thought this would be the perfect choice! ( I am not sticking to the schedule I promised, but it is one of my revolutions for next year): here
     gr: Ακόμα μία πολύ σημαντική στιγμή για εμένα, ήταν όταν αποφάσισα να ξεκινήσω το δικό μου κανάλι στο youtube, ώστε η επικοινωνία μας να είναι πιο άμεση. Ξέρω ήταν ένα τολμηρό βήμα, και οι απόψεις διίστανται, αλλά εγώ πιστεύω ότι αν σου αρέσει κάτι πρέπει να το ακουλουθήσεις, και εγώ το λατρεύωωωω. Αν και δεν ανεβάζω όσο συχνα θα ήθελα και είχα υποσχοθεί, θα προσπαθήσω να είμαι πιο ενεργή την νέα χρονία στο youtube! εδώ


 18. My most loved post was the Golden Rose Liquid Lipsticks, in a truly bright red shade! So it was definitely worth mentioning!: here
      gr: Το πιο δημοφιλές μου άρθρο ήταν η παρουσίαση του υγρού ματ κραγιόν από Golden Rose, σε μία φλογερή κόκκινη απόχρωση, τέλεια για τις γιορτές, ήταν λοιπόν κάτι που δεν μπορούσα να παραλείψω από αυτό το post!: εδώ


 19. My amaaazing experience in Zen Spa. I had an amazing manicure and a facial! See the maniqure here
      gr: Η υπέεεεροχη εμπειρία στο Zen Spa, όπου οι κοπέλες μου έκαναν ένα υπέροχο μανικιούρ και περιποίηση προσώπου: δείτε εδώ το μανικιούρ


 20. Christmas without the Body Shop range is not full. take a look at me favourite Christmas scent here!
       gr: Γιορτές χωρίς την Χριστουγεννιάτικη συλλογή από The Body Shop δεν γίνεται: δείτε εδώ την αγαπημένα μου γιορτινή μυρωδιά!

Sooooo that's it for this year, see you in 2017 with more beauty fashion and lifestyle! Have an aamaaazing holiday and hAPPY NEW YEAR

P.S. Kate

Αυτόοοο ήταν λοιπόν για φέτος, εγώ θα σας περιμένω πάλι εδώ του χρόνου με ακόμα περισσότερα θέματα beauty, μόδας και lifestyle. Σας εύχομαι καλές γιορτές και Ευτυχισμένο το νέο έτος!!!

P.S. Kate



4 comments

  1. I wish you all the best for the new year!!! I started my blog too last year and I love it! I love when I spend time in Greece cause I get to purchase many brands we do not have here in Cyprus and it is always a pleasure to visit various stores! x

    Yiota
    PinkDaisyLoves

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy new year!! It is always nice to discover new things!!

      Delete