THE BODY SHOP| Christmas Collection | Frosted Cranberry


EN: Christmas is here, well at least for me. My house is already decorated Christmas-sy, and the shops have all their Holiday- collections out. I especially looove the Body shop during this time of the year. I am in love with everything bath and body related and let me tell you, I have quite a selection of lotions and body butters. The Frosted - Cranberry line from the Body shop I have to say it is by faaaar my favourite. Both the body wash and the body butter smell amaaazing, and the second one is really hydrating on the skin! The body lotion, even though I do not own I know for sure that it has some parts of shimmer in it, so it is great if you want to look extra- glowy the Holiday Season. All in one I really enjoy these products and I desperately want to try their Spiced apple line!
Have you tried any of their Christmas Collections? If so what do you think?

GR: Επιτέεεελους τα Χριστούγεννα είναι εδώ, εεε δηλαδή τουλάχιστον για εμένα! Το σπίτι μου είναι ήδη στολισμένο, και τα μαγαζιά έχουν όλες τις Χριστουγεννιάτικες συλλογές τους διαθέσιμες! Ειδικά αυτή την εποχή, λατρεύω τις εποχιακές συλλογές από Body Shop. Γενικά είμαι εθισμένη θα έλεγα με κρέμες σώματος και όλων των ειδών προϊόντα που έχουν να κάνουν με την περιποίηση και τον καθαρισμό του σώματος! Η συλλογή Frosted Cranberry από το Body Shop είναι μακράν η αγαπημένη μου! Και το αφρόλουτρο αλλά και το body butter της σειράς μυρίζουν απίιιστευτα και το δεύτερο είναι πολύ ενυδατικό! Η σειρά περιλαμβάνει και μία κρέμα σώματος η οποία είναι λίγο πιο ελαφριά από το body butter και παρόλο που δεν την έχω, γνωρίζω πως σίγουρα έχει μία γυαλάδα μέσα της, οπότε είναι ιδανική αν θέλετε να είστε έξτρα-λαμπερές φέτος τις γιορτές! Γενικά είμαι πολύ εντυπωσιασμένη και θέλω να δοκιμάσω την σειρά Spiced apple που κυκλοφορούν τώρα τις γιορτές!! Εσείς τα έχετε δοκιμάσει? Ποια είναι η γνώμη σας?




6 comments

  1. I love the body shop products!!

    Grace x
    http://graciebellblogs.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  2. Πωπω πρέπει να μυρίζουν υπέροχα αυτά!Λατρεύω τις χριστουγεννιάτικες συλλογές! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μυριζουν απιστευτα και αυτα αλλά και αυτα στην πρασινη συσκευασια!

      Delete
  3. Χθες αγόρασα το αφρόλουτρο της σειράς χιχιχ Μυρίζει υπέροχα!!

    ReplyDelete
  4. αχχχ ειναι τελειοοοοο <3 <3

    ReplyDelete