How to| Layer Jewellery (Winter Style)



EN: Winter this year I feel like it is going to be all about chokers. The trend for the 90's is back for good! And I have to admit I really enjoy it! I love the style those type of jewellery give and they are perfect to compliment your outfit. 

My Dear friend Eleni who you can find here makes beautiful pieces and I just had to show you some of her work! 

*Lipstick: Colourpop: Frick'n Frack

GR: Φέτος το χειμώνα νομίζω φίλες μου θα δούμε πολλές φορές τα chokers. Η μόδα αυτή από τα 90's νομίζω έχει επιστρέψει για τα καλά! Προσωπικά αυτό το στυλ μου αρέσει πολύ καθώς τα κομμάτια αυτά, μπορούν πολύ εύκολα να αναδείξουν το κάθε σας outfit...!

Δεν μπορούσα λοιπόν παρά να σας δείξω κάποια από τα αγαπημένα μου κομμάτια, όλα δημιουργίες της φίλης μου Ελένης, την οποία μπορείτε να βρείτε εδώ. Όλα τα κοσμήματα είναι χειροποίητα και προσεγμένα στην παραμικρή λεπτομέρεια. Μπορείτε να βρείτε κομμάτια για κάθε γούστο και σίγουρα δεν θα μείνετε απογοητευμένοι! 
Γι'αυτό αν θέλετε να ανακαλύψετε περισσότερα απλά επικοινωνήστε με την όμορφη Ελένη στο Facebook.
ή στείλτε μου εμένα μήνυμα στην σελίδα μου στο Facebook: P.S. Kate






2 comments

  1. I am so bad with jewellery and never know whats good to wear!! Love these looks, will definitely be trying some! <3

    thoughts-talks-tea.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! I'm sure you will love them!

      Delete