How to | Add volume to your braids + Braided Hairstyle



EN: I love braids! The only problem is that sometimes they can look a bit boring and lifeless. So today I thought I would show you how I add more volume to my braids, without using any products!

GR: Λατρεύω τις πλεξούδες! Το μόνο πρόβλημα είναι ότι πολλές φορές μπορεί να μην έχουν καθόλου ζωντάνια και κίνηση μέσα τους. Γι' αυτό σήμερα αποφάσισα να σας δείξω πώς πετυχαίνω μέγιστο όγκο στις πλεξούδες μου, χωρίς να χρησιμοποιήσω κανένα προϊόν styling!

EN: For the hairstyle of the photo, you start with a Dutch Braid ( which is doing a french braid, but you braid UNDER your hair instead of over it) ont one side of your head, and by the time you reach you ear you continue with a normal braid. After this step, you want to carefully pull each section of your braid while massaging it ( be careful if you have sorter pieces of hair) to achieve MAX volume. Continue  this process to the entire braid. Then pin the ends of your hair at the back of your head and you are done!
I know this is not a complicated hairstyle, so everyone will be able to achieve it! Let me knoy in the comments if you want me to try out some more intresting hair styles I would be really happy!

GR: Για το χτένισμα της φωτογραφίας θα ξεκινήσετε φτιάχνοντας μία γαλλική πλεξούδα ξεκινώντας στην μία μεριά του κεφαλιού σας και προσθέτοντας μικρές 'τουφίτσες' κάθε φορά που πλέκετε. Όμως θα κάνετε μία μικρή αλλαγή. Καθώς πλέκετε τα τρία μέρη της πλεξούδας, κάθε τουφίτσα θα την πλέκετε ΚΑΤΩ από τις υπόλοιπες, αντί για πάνω ( έτσι θα δημιουργήσετε ένα τρισδιάστατο look, δείτε και φωτογραφία). Όταν φτάσετε το ύψος του αυτιού σας συνεχίστε να πλέκετε χωρίς να προσθέτετε καινούριες ποσότητες μαλλιών. Στην συνέχεια για να 'ζωντανέψει' το χτένισμα θα τραβήξετε προσεκτικά κάθε ένα μέρος της πλεξούδας ( προσοχή σε αυτό το βήμα αν έχετε φυλαριστά μαλλιά) κάνοντας σχεδόν 'μασάζ' στα μαλλιά σας για να πετύχετε τον Μέγιστο όγκο! Επαναλάβετε την διαδικασία σε όλη την πλεξούδα, και αφού τελειώσετε στερεώστε την με ένα τσιμπιδάκι στο πίσω μέρος του κεφαλιού..... και είστε έτοιμοι! 
Το χτένισμα αυτό είναι πολύ εύκολο και σίγουρα θα μπορέσουν όλοι να το δημιουργήσουν! 
Αν θέλετε να δείτε περισσότερα και ίσως λίγο πιο ενδιαφέροντα χτενίσματα εδώ στο blog απλά πείτε μου στα σχόλια τις ιδέες σας!

4 comments

  1. Your hair looks amazing & these are some wonderful tips. :]

    // ▲ itsCarmen.com ▲

    ReplyDelete
  2. I love braids! I don't really wear them myself as I don't think they'd suit me, but I adore them on others! The one you've shown is so pretty, girly and actually quite easy to do! Thanks for sharing, hun. X x

    Kay
    Shoes and Glitter

    ReplyDelete